lørdag 14. januar 2012

Bilde av ferdig genser og tovetøfler på gang


Pinner nr 4.5
Oppskrift: Eget hode og inspirert av genser/kjole kjøpt i London

Genseren er ganske lang og litt tettsittende. Sitter som et skudd, og myk og god å ha på.
Garnet er veldig deilig og finnes i utrolig mange flotte farger. Det er heller ikke spesielt dyrt. 29.50 for 50 gram, om man sammenligner med de fleste andre norske garntyper i samme tykkelse. Skulle gjerne hatt hele fargeutvalget i butikken - særlig Heathers, men det er dessverre umulig. Kanskje en dag.. :-)

Dette er faktisk den første tøffelen jeg har prøvd meg på i stor størrelse. Har tovet litt før, men ikke så mye. Kjekk automatstrikk å strikke frem og tilbake foran tv-en. Garnet er Kureyon 255. Digger denne fargen!
Oppskriften er fra Kristines lille krok. Tror nok ikke jeg trenger noe mer pynt her. Fargene gjør nok av seg. Kanskje de kommer seg i vaskemaskinen i morra.

Ellers holder jeg på å teste tweedgarnet jeg har tatt inn som erstatning for Brooklyntweeds Shelter. Står på venteliste for å få originalen. *Vente utålmodig* :-)

2 kommentarer:

  1. Takk for hilsen på bloggen min! Så fin denne genseren ble! Liker fargen veldig godt, og så ser den så god ut i halsen. Toving er risikosport. Lykke til! God helg til deg og din kjære!

    SvarSlett
  2. Absolutt, skulle gjerne hatt hele Heathersutvalget! Veldig lekre farger, og god pris.

    Stilig genser, fint med fletter og noe som sitter inntil kroppen.

    SvarSlett