lørdag 22. oktober 2011

Hals og sjal

Til tross for at jeg er med i 2 UFO-grupper, så begynner jeg stadig på nye ting. Det er livsfarlig å ha sin egen garnbutikk. Anbefales kun for de mest standhaftige. Samtidig prøver jeg å designe spennende ting å strikke av det garnet jeg har på lager, da. :-)

Fikk inn nye farger av Reggae Ombré og måtte teste denne fargeklatten:

Det skal bli en hals.

Og så har jeg lenge hatt lyst til å teste den nye fargen EPA fra Kauni:
Foreløpig ser den like lekker ut som ventet. Deilige jordfarger. :-) Det skal bli et sjal etter eget design, som jeg har brukt til ymse ting før, men ikke fått til noen oppskrift på ennå. Det er et veldig enkelt konsept, men forhåpentlig blir det et spennende resultat. :-)

2 kommentarer:

  1. Nå må pinnene gå varme, for dette er jeg spent på! Jeg strikker sokker av mellanraggi. Kjekk TV-strikk. God helg!

    SvarSlett
  2. Spennende prosjekter. Hvordan går det med testingen av Sterk? *venter spent*

    SvarSlett