søndag 25. september 2011

Ferdig! :-)

I går gjorde jeg settet mitt ferdig ute i sola på verandaen. Reine sommervarmen i går. Og det ser ut til å bli ganske varmt og godt i sola i dag også. Fortsett sånn, kjære værguder. :)

Oppskriften er nesten klar, og det kommer også bedre bilder etter hvert, tenker jeg. :-)

Perlestrikkmønsteret får virkelig frem stripene i Reggae Ombré.

 

 Bare elsker disse fargene!


Her er Elliot iført Solveigs prøvestrikksokk av min sokkedesign Brother Bear. 
De er oppkalt etter han som egentlig skulle ha sokkene jeg strikket, broren min, Bjørn - og filmen Min bror Bjørnen. Sokkene ble for store til bror, så jeg får nok strikke et par til til ham...

Garnet er Raggi fra Järbo i et nytt sortiment som med 150 grams nøster. Av ett nøste får du ett par sokker opp til str 41. Dette garnet sendte jeg ut i Sokkegarnklubben i forrige uke. Det er deilig sokkegarn som du kan strikke på pinner nr 4. Kjappe sokkestrikkere har nok en sokk ferdig på en kveld.



Da pus fikk på seg skjerfet, synes han det var nok fotomodelljobbing og hoppet fornærmet ned.

3 kommentarer:

  1. SÅ fint det ser ut! Du er så flink! FLott at Raggi har kommet med større nøster - elsker å strikke sokker av det garnet. Fin fotomodell! ;-)

    SvarSlett
  2. Det ble veldig vakkert det settet i perlestrikk:-) Har ikke prøvd det garnet, men det må jeg jo, skjønner jeg. Har de det i andre toner? F.eks hvitt/grått/sort? Nei, må nok inn i butikken en tur og titte:-)

    SvarSlett