onsdag 14. mars 2012

UFO-jakt

Prøver å være litt flink for tida og gjøre ferdig noen av alle UFO-ene mine. Har et babyteppe jeg har funnet frem igjen, men der brakk pinnen, så der må jeg finne en ny. Her er et glimt av det:

Det er av Cascade 220 og strikkes på p nr 3.5

Mandag kveld ble denne lua tatt opp igjen og gjort ferdig:

Den er av Rowan Tweed og er strikket på p nr 4.

Så ble dette teppet tatt opp igjen og lagt utover bordet for å sys sammen.  Det begynte jeg på for 3 år siden, så det er på tide å få det ferdig...

Pleddet er av dobbel Mirasol fra DSA i 3 blåfarger og beige.

Og når jeg ikke vil sitte ved bordet, men i sofaen og automatstrikke foran boksen, så har jeg funnet frem dette sjalet av Kauni EPA:




2 kommentarer:

  1. Det fine med Ufo-er er at en liten, ekstra innsats, så er prosjektet klart. Det er bare så tregt å komme i gang med dem. Spent på teppene dine. Lua ble kjempefin. Første gang jeg gikk tur uten lue i dag, og vottene måtte vike for pulsvarmere.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Det er godt å få gjort ferdig noen ufoer ja. Tør nesten ikke telle mine.....

    SvarSlett