fredag 22. juni 2012

Bedford og Aidez

Ups! Begynt på nytt prosjekt igjen. :-o

Har man lyst, har man lov, heter det. Men jeg har nok mer lyst enn jeg burde hatt lov til... :-P
Bedford fra Brooklyntweed med Hamelton Tweed fra BC-garn. Deilig garn å strikke med. Jeg har som vanlig endret littebitt på mønsteret. Synes det ble altfor mye vrangstrikking på denne.

Bedford likner litt på Tinder, som Solveig strikker: 
 men mønsteret på den er litt enklere. Hun bruker Rowan Tweed. Du får kjøpt pakke i butikken.

Aidez ser sånn ut nå:
Hadde egentlig begynt å strikke den sammen, men fant ut at jeg ville ha den litt lengre, så da måtte jeg strikke på litt mer på hver del. Det er IKKE automatstrikk. Men det er Bedford, så da blir det Bedford foran tv-en fremover.

Solveigs Aidez er ferdig (misunnelig):


Holder også på med Klematissjalet, men der sliter jeg litt med å få en kant til å gå opp over 400 masker...

2 kommentarer:

  1. Så mange store prosjekter! Mye arbeid, men fint blir det. Kjekt med "omsalaust" TV-strikk i disse fotballtider. Vurderer å starte på en genser i kveld, men det blir av det enkle slaget.

    Riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Så flotte prosjekter! Å det er så mange herlige fristelser der ute!!

    SvarSlett