fredag 23. september 2011

UFO-tid og luestim

På tide å ta tak i noen UFO-er igjen. Har et sett med skjerf & votter jeg begynte på i fjor. Var i grunnen veldig motivert for å få dem ferdige, men så gikk jeg tom for garn, og bestilte mer... trodde jeg... Men så hadde jeg glemt akkurat den fargen. *gremmm* Da jeg endelig fikk rett farge, hadde jeg for lengst begynt på nye ting, og så ble dette liggende. Her må det nøstes opp litt for å få rett farge på vottetuppen som er igjen, så i mellomtida har jeg begynt på lua og ser om jeg kan bruke resten til å få ferdig vottene etterpå.

Sånn ser den ut foreløpig:

En lue til ble ferdig i går:
 Kommer mer om den senere.

Gästrikelua ble sånn før trådfesting:
Er visst inne i en luestim om dagen...

1 kommentar:

  1. Her var det mange fine luer. Har lyst på alle, men har bare ett hode! Nå har jeg lagt meg til på nytt, for her må jeg følge med. Lykke til i nytt hus! Riktig god helg!

    SvarSlett